Fuad Nəbiyev - Sığorta Hadisələrinin Araşdırılması Departamentinin direktoru
“Kasko” növü üzrə təmir zamanı sığortaçıların qarşılaşdıqı müştəri şikayətləri
Adətən fiziki şəxslərə məxsus olan avtomobillər könüllü sığorta (kacko) növü ilə təmir edilən zaman hansı şikayətlərlə qarşılaşırsınız?
- Bildiyiniz kimi fiziki şəxslər tərəfindən sığortalanan avtomobillərin könüllü sığorta növü (kasko) 2014-cü il tarixili “Fiziki şəxslərə təqdim edilən avtomobil nəqliyyatı vasitələrinin tam sığortası üzrə sığorta qaydaları” ilə tənzimlənir və təəssüf ki, çox sayda müştərilər qeyd edilən sığorta qaydaları ilə tanış olmurlar, belə halda isə müştərilər sığortaçılara qarşı əsasssız iddialar və şikayyətlər irəli sürürlər. Adətən “kasko” müştərilər zərərə uğramış əmlaklarını (avtomobillərini) təmir-bərpa işləri prosesində əmlakın daha yaxşı vəziyyətə gətirilməsini sığortaçılardan tələb edirlər. Məs.: əgər avtomobil 2017-ci ilə məxsusdursa və həmin avtomobil sığortalandıqdan öncə mütəmadi olaraq zəmanətli servisdə təmir edilibsə və “Kasko” olunandan sonra müqaviləsi üzrə bu cür zamanətli servisdə təmir olunması şərti nəzərdə tutulmayıbsa o halda avtomobil zəmanətli servisdə təmir olunmasına dair sığortaçıda öhdəlik yaranmır, bu isə mübahisəyə səbəb olur.
Digər misal: təmir yolu ilə istismara yararlı vəziyyətə gətirilə bilən avtomobilin zədələnmiş hissələrin təmir əvəzinə müştərinin e/h dəyişdirilməsi tələb edilməsi kimi hallar da çox sayda sığortaçıdan tələb edilir. Digər misal: rəngi solmuş avtomobilin bir e/h hissəsi (məs: sol qanadı) rənglənir və təbii ki, təmirdən sonra rənglənən hissə daha yaxşı görünür və ümumi avtomobilin gövdəsinin digər hissələrindən seçilir, lakin belə halda da müştərilər avtomobilin tam rənglənməsini və təzə rənglənən detalın seçilməməsini tələb edirlər, belə şikayətlərin də sayı az deyil, amma qanunvericilik sadaladığım bütün halları tənzimləyir və bellə hallarda müştərilərin iddiaları əsassız hesab olunur. Biz öz növbəmizdə maksimum çalışırıq ki, müştərilərin məmunniyəti qazanaq, amma qaydalardan məlumatlı olmayan müştərilər sığorta şirkətlərinə qarşı yuxarıda qeyd etdiyim hallar yarandıqda neqativ tərzdə münasibət yaratmaqa başlayırlar, bu səbəbdən hesab edirəm ki, mütəmadi olaraq müştərilər üçün sığorta sahəsi üzrə maarifləndirmə proqramları yaradılıb KİV tərəfindən təqdim edilməlidir, əks hlada müştərilərlə sığortaçların arasında mübahisə halları çoxalacaqdır.
2014-cü il tarixili “Fiziki şəxslərə təqdim edilən avtomobil nəqliyyatı vasitələrinin tam sığortası üzrə sığorta qaydaları”
Xususi hissə: 34-cü maddə Sığorta hadisəsi nəticəsində zərər dəymiş avtomobilin təmiri və ya bərpası xərcləri
hesablanarkən aşağıdakılar nəzərə alınmır:
34.1. avtonəqliyyat vəsitəsinə texniki xidmət və onun zəmanətli təmiri;
34.2. avtomobilin ayrı-ayrı hissələrinin təbii aşınmasıvəya köhnəlməsi ilə bağlı aparılan bərpa işləri vəya belə hissələrin dəyişdirilməsi;
34.3. təmir yolu ilə istismara yararlı vəziyyətə gətirilə bilən hissələrin dəyişdirilməsi;
34.4. avtomobilin zədələnmiş hissəsinin rənglənməsindən əlavə onun zədələnməmiş digər hissələrinin rənglənməsi.